امیربهادرامیربهادر، تا این لحظه: 13 سال و 11 روز سن داره

روزگار من و بهادر

37 ماهگی

1393/3/11 16:18
نویسنده : سپیده
675 بازدید
اشتراک گذاری

از این ماه به بعد سه سالگی رو پشت سر میگذاریم و با همدیگه ماه ها رو میشماریم تا به 4 سال برسیم فعلا که اولاشه

پسر گلم پاره تنم 37 ماهگیت مبارک

خدا رو شکر میکنم بابت اینکه من و بابا شاهد رو  لایق دونست که همچین فرشته بی نظیری رو بهمون داد و لحظه شماری میکنم برای روزی که بتوانیم هر سه شکرگزارش باشیم

ارزویم اینه وقتی به حرف اومدی بتونی حافظ قران کلام الهی باشی انشالله که به ارزویم میرسم

چند وقتی میشه که به خواسته دکترت هر شب مراسم پارک رفتن رو داریم و تو خیلی لذت میبری وقتی که تاب بازی میکنی صدای خند هات تمام فضای پارک رو میگیره و من و بابات با خنده های تو شاد میشویم خدایا شکرت

از کارهای مهمی که در این ماه انجام دادیم گرفتنت از پوشک بود باورم نمیشد اینگونه عاقلانه با این موضوع کنار بیای و هیچ خطایی نداشته باشی  فکر میکردم چون نمیتوانی حرف بزنی نتوانم در این کار موفق بشوم ولی تو من رو شرمنده کردی عزیزم من به داشتن پسری همچون تو میبالم و بسیار متشکرم امیر بهادرم

پیشرفتت در این ماه قابل تحسینه موفق باشی پسرم

امیدوارم همیشه لبخند بر لب داشته باشی تا غم جرات نکنه هیچ وقت به دلت نزدیک بشه

وقتی که بغلت میکنم تمام وجودت رو بو میکنم بوی بهشت میدهد پسرک اردیبهشتیم بوس

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

اوجا
11 خرداد 93 19:03
سلام دوست عزيزم نوشته هات و خيلي دوست دارم. عاشق بهادر و اون خنده هاي شيرينش هستم.
سپیده
پاسخ
فدات بشم عزیزم ببوس دختر گلت رو
ساجده
14 خرداد 93 16:19
عزیزم ایشالا به خواسته ات برسی نگران نباش اکثرپسرها دیر حرف میزنن
سپیده
پاسخ
مرسی دوست عزیزم
هدی مامان مبین
4 تیر 93 10:27
سپیده این پستت رو خیلی دوست داشتم... عکسای این پستت حس خوبت خنده های بی نظیر بهادر ببوسش..دیدی خدا داره به صبرت نمره میده...اینم اولین چشمه اش...بهادر سرافرازت کرد.... ان شاالله به ارزوهات برسی در کنارش...خیلی عزیزید
سپیده
پاسخ
فدات بشم هدی جان همیشه به من و بهادر لطف داری ببوس گل پسرت رو