امیربهادرامیربهادر، تا این لحظه: 13 سال و 24 روز سن داره

روزگار من و بهادر

اولین برف سال 92

1392/10/22 16:19
نویسنده : سپیده
629 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره برف همه شهر را سفید پوش کرد همه دلها رو شاد کرد و همه لب ها رو خندان

بالاخره پسر دو سال و هشت ماهه من برف را دید و با دستانش ان را حس کرد و کلی ذوق کرد

با هم برف بازی کردیم ویک ادم برفی کوچک درست کردیم البته چون هوا خیلی سرد بود در خانه ادم برفی درست کردیم نیشخند

این عکس وقتی صبح زود بلند شدم گرفتم همه جا سفید سفید زیبا زیبا مثل دل تو

 

هر جا گشتم مانند شیرینی لبخند تو نیافتم میدونی لبخندت با دل من چه میکنه ؟؟؟؟

خداوندا خودت مواظبش باش

ادامه مطلب...

صبح که از خواب پا شدم برف ها رو که دیدم دیگه خوابم نبرد همش تو فکر این بودم که زودتری تو از خواب بیدار شی با هم بریم برف بازی ببینم عکس العملت چیه برام جالب بود که برف برای تو هم زیبا و دوست داشتنی به نظر امد فقط اینکه دفعه اول که گذاشتمت تو برف سردی برف کمی تو رو ترساند ولی بعد دوست داشتی که بازی کنی لبخند

ادم برفیمون دروغ گفته ببین چقدر دماغش دراز شده خنده

ماشالله به پسر مهربان و خنده رویم

در این هوای به این سردی با تو گرمه گرمم با تو برف هم برایم حال دگری داشت تو نفس منی.

خدایا من و پسرم از این رحمتت شاد شدیم وبسیار شکرگزاریم و از تو خواهشمندم  بی پناهان رو پناه دهی تا انها هم با دیدین برف دلشان شاد بشه نه اینکه سردی برف دلشان را بلرزاند ...

الهی امین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

الهام، مامان دیبا
22 دی 92 17:45
هورا...برف ... خوبتون شد؟...کیف کنید خوب! بهادر، تو برف رو ببین و مثل مامانت ندید بدید نشی هااا...تعطیل کنی بشینی تو خونه!...
سپیده
پاسخ
هههههههه الهام اونم تا این سن برف ندیده بود
اسما
23 دی 92 2:30
برف ؟؟؟ من نمیدونستم اونجام برف میزنه الهی که دلتون به روشنی برف باشه و زمستون تون لبریز از گرمـا . جونـــــــــــــــــــــــم امیربهادر جونم ، از طرف من یه ماچ آبدارش کن که شیرین تر از عسل شده .
سپیده
پاسخ
اسما جان ما خودمونم باورمون نمیشد همچین برفی بباره فدات بشم عزیزم ببوس پسر گلت رو
الهه مامان گلسا
14 بهمن 92 22:14
جیگرتوووووووووووووو بوس واسه بهادر خوشتیپ و خوشگل بوس به روی لب های نازت که منم هر چی گشتم مثل لبخندش رو پیدا نکردم
سپیده
پاسخ
فدات بشم عزیزم لطف داری ببوس دختر گلت رو
نسیم(مامان پرنسس باران)
20 بهمن 92 22:11
به به ... چه برفی ... قربون این خوشتیپ خوش خنده برم من با این ذوق و شوقش ... فداااات پسر مهربون...