امیربهادرامیربهادر، تا این لحظه: 13 سال و 24 روز سن داره

روزگار من و بهادر

32 ماهگی

1392/10/5 16:05
نویسنده : سپیده
530 بازدید
اشتراک گذاری

امروز پسرم سی و دو ماهه شدی

امروز دل من اروم نداره هر چه این ماه ها تند تند میگذرد و تو حرف نمیزنی تو جوابمو نمیدی بی قرارم میکنی

دلم میخواست کلی از شیرین کاری هات بنویسم کلی از شیرین زبونیهات بنویسم ولی ....

امیدوارم خداوند متعال این حرف های منو پای ناشکری نزاره

احساس میکنم دل مادر منطق نداره من عاشقانه دوست دارم میتونم به جرات بگم مهربون ترین پسر دنیایی و لبخندت شیرین ترین لبخندها قلب

بهادر  اگه مجبورم کارهایی رو انجام بدم که تو واقعا دوست نداری و گریه میشی منو ببخش نیتم همیشه خیر و صلاح تو بوده

فرشته بی نظیرم مبارکت باشد قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

الهام،مامان دیبا
5 دی 92 22:27
بهادر، پسری....زودتر حرفاتو به مامانت بگو که این سفیده خانوم گل اینقدر بیتابی نکنه!... انقدر حرف بزن که سرشو بخوری و خسته اش کنی... آفرین پسرک، بوس بوس
سپیده
پاسخ
مرسی الهام جان خدا کنه زودی به حرف بیاد اینقدر حرف بزنه من قول میدم خسته نشم
هدی مامان مبین
7 دی 92 3:00
32ماهگیت مبارک عشق کوچولو بهادر میشه یکم عجله کنی عزیز دلم.. ببین چقدر مامانی منتظره... مامانی میشه شما هم بازم صبر کنی..میدونم سخته...ولی من مطمئنم ان شاالله پستای هر روزه ات بعد از سه سالگی که آقا بهادر شروع کرد یه ریز حرف زد ...ان شاالله....
سپیده
پاسخ
مرسی عزیزم این پسر گوش به حرف من که نمیکنه شاید گوش به حرف خاله هدی ش بکنه زودی حرف بزنه بازم متشکرم
مامان سانيار
7 دی 92 8:49
سلام دوستم پسر منم 18 ماهشه ولي هنوز از كلمات استفاده نميكنه سعي هم نميكنه حرف بزنه! فقط كلمه هاپو رو خوب ميگه و صداي حيوانات مثل سگ و پيشي و ... رو بلده! راستش وبلاگ شما رو ديدم كه نگراني براي حرف نزدن بهادر كوچولو منم نگران حرف نزدن پسرم شدم ممنون ميشم شما كه ني نيت بزرگتره و يه قدم جلوتر از مني من رو راهنمايي كني بگي مشكل پسر شما چيه و از كي و چجوري متوجه شدين؟؟؟ انشاله هميشه شاد و خوشبخت باشين
هانیه مامان دریا
18 دی 92 12:56
ایشالا به زودی زود با شیرین زبونیاش تو رو لبریز میکنه سپیده جون
سپیده
پاسخ
ایشالله مرسی عزیزم
صدف
19 دی 92 13:57
سی دو ماهگیت مبارک گل پسر خوش رو . مشالا هزار مشالا به این صورت همیشه خندونت عزیز دلم . مامانی کمی صبر داشته باش این گل پسر آنچنان غافلگیرت کنه که خودت مات و متحیر بمونی .
سپیده
پاسخ
مرسی صدف عزیزم انشالله