امیربهادرامیربهادر، تا این لحظه: 13 سال و 24 روز سن داره

روزگار من و بهادر

33 ماهگی

1392/11/5 17:56
نویسنده : سپیده
587 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه 33 ماهگیت مبارک قند عسلم امیدوارم هر روزت شادتر و پربارتر از روز قبل باشد

امروز به این نتیجه رسیدم که خدا منو خیلی دوست داره که همچین فرشته ای به من داده شیرین و مهربان با رفتاری خاص و صبور که بیشتر مواقع من از تو درس میگیرم

تو با امدنت من رو به خدا نزدیک کردی طوری که هر روز صدایش میکنم و تشکر میکنم

خدایا تمام تلاشم رو میکنم که از هدیه ای که به من دادی به خوبی مراقبت کنم ولی باز هم من و بهادر به حمایتت نیازمندیم

تنها خواهش من اینه که هیچ وقت نگاهت رو از من و پسرم دریغ نکنی  متشکرمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

ساجده
11 بهمن 92 12:05
مبارکه عزیزم ماشالا چه قدر بهادر بزرگ شده
سپیده
پاسخ
مرسی گلم انشالله دخترت به سلامتی بیاد ببینی چقدر زود بزرگ میشن
هدی مامان مبین
15 بهمن 92 3:40
و خدایی که در این نزدیکیست محاله به دعاهای مادرانه ات لبیک نگه... روزگارتون ارام و شاد... 33 ماهگیش مبارک ببوس خوشگل منو
سپیده
پاسخ
مرسی هدی عزیزم
نسیم(مامان پرنسس باران)
20 بهمن 92 22:14
33 ماهگیت مبارک عشقم ... سپیده مهربونی بهادر به خودت رفته ... شک نکن .. اون دل مهربونی که تو داری محاله به خواسته هات نرسی ...
سپیده
پاسخ
فدات بشم عزیزم ببوس دختر گلت رو
نی نی شیطون
7 اسفند 92 16:49
دلم برای کودکیم تنگ شده.... برای روزهایی که باور ساده ای داشتم همه آدم ها را دوست داشتم... مرگ مادر "کوزت" را باور می کردم و از زن "تناردیه" کینه به دل می گرفتم مادرم که می رفت به این فکر بودم که مثل مادر "هاچ" گم نشود... دلم می خواست "ممُل" را پیدا کنم از نجاری ها که می گذشتم گوشه چشمی به دنبال "وروجک" می گشتم تمام حسرتم از دنیا نوشتن با خودکار بود دلم برای کودکیم تنگ شده ...