امیربهادرامیربهادر، تا این لحظه: 13 سال و 24 روز سن داره

روزگار من و بهادر

27 ماهگی و نقاشی

1392/5/9 16:53
نویسنده : سپیده
363 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه پسر گلم 27 ماهگیت مبارک باشه

دیروز چون تعطیل بود , و من در خانه بودم تصمیم گرفتم با هم به حمام بریم و روی دیوار حمام نقاشی بکشیم

وای خدای من چقدر لذت بردی فکرشو نمیکردم اینقدر خوشت بیاد

بهادری خودمونیم ها نقاشیتم بد نیست عزیز دلم چشمک

لطفا برای دیدن نقاشی های پیکاسوی کوچولو خونه ما به ادامه مطلب بروید

اینم مراحل کشیدن نقاشی گل خخخخخخخخخخخ ولی چندان شباهتی به گل نداد ولی هر چی بود برای من که عالی بود  فدای اون دستای کوچولوت بشم

به نظرم دسته گل کشیدی بهادر جانم چشمک

هههههههه پیکاسو خیلی گرمش شده بود برای همین  در ظرف اب نقاشی میکشید

شانس اوردیم نقاشی پیکاسو بهادر تمام شد وگرنه هر چی تو حمام بود میرفت تو ظرف اب خخخخخخخخخخ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

هاله
10 مرداد 92 20:22
وای چه خوش گذشته به پسرک
ماشالا به هنرش
من مدتهاست تو فکرم برای دریا اینکارو بکنم همش فراموش میکنم خوب شد یادم انداختی! مرسی


مرسی حتما این کار رو انجام بده خیلی عشق میکنن
صدف
12 مرداد 92 14:50
بیست و هفت ماهگیت مبارک بهادر نازم . قربون خودت و آثار هنریت عزیزم . جونم ببین چه عشقی داره میکنه


مرسی صدف عزیزم واقعا عشق میکرد
هدی مامان مبین
14 مرداد 92 18:52
اخ جوووون کاش مبین هم پیشت بود...
یعنی میترکوندید هاااا
ما هم مدتهاست این کار رو نکردیم..
ممنون برای یاداوری
عاشق خنده هاتم بهادر عزیزم


مرسی هدی مهربان
مامان بردیا
14 مرداد 92 18:59
وای خوش به حالش.چه کیفی کرده.نقاشی هاشم خیلی قشنگه


مرسی عزیزم
الهه مامان گلسا
15 مرداد 92 19:50
ای جونم
چه دسته گل قشنگی کشیدی عزیزدلم
بووووووووووووووووس


مرسی الهه عزیزم
فاطمه
16 مرداد 92 17:07
سلام بهادر گلم ماشااله چقدر اقا شدی عزیزم دلم برات خیلی تنگ شده دوست دارم


مرسی فاطمه عزیزم خیلی دلم برای خودت و فرشته های نازت تنگ شده بود ببوسشون
مامان بردیا
20 مرداد 92 17:16
سلام.دوستم.با کمی تاخیر عیدتون مبارک.طاعاتتون مقبول درگاه مهربان خدایمان.
آپم.سر بزنید


مرسی دوست عزیزم
سوسن(مامان پرنسس باران)
26 مرداد 92 2:59
قربون این پیکاسوی کوچولو و خوشگل برم من ...چه لذتی هم میبره...ای خدااااااا


فدایت عزیزم ببوس دختر نازت رو
مامان زهرا
31 مرداد 92 18:24
سلام مامان بهادر جان معلومه مامانه مهربونی هستی .خدا پسرتو برات حفظ کنه ایشالا


سلام عزیزم مرسی خانومی
مامان بردیا
4 شهریور 92 19:13
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااام سلااااااااااااااام سلاااااااااام سلاااااام سلاااام سلاام سلام .♥ .♥ ..♥ ...♥ ....♥ .....♥آپم بهم سر بزني خوشحالم مي‌كني ......♥......................♥...♥ ..........♥.............♥............♥ ..............♥.....♥...................♥ ...................♥.....................♥ ................♥......♥..............♥ ..............♥.............♥....♥ .............♥ ...........♥منتظرتم .........♥ ......♥ ....♥
الهام، مامان دیبا
10 شهریور 92 16:56
آفرین بهادر...سپیده چه خوب کشیده!
من تاحالا واسه دیبا این رنگا رو ندادم...همون که رو میز نقاشی میکشه، بسمه!هههه

بوس بوس، نقاش کوچولو


فدایت الهام عزیزم ببوس پرنسسمو
فهیمه
4 آبان 92 17:06
افرین .عالی هستند.بچه ها از نقاشی روی دیوار خیلی لذت می برند.خوشحال میشم به وب ما هم سر بزنید.