امیربهادرامیربهادر، تا این لحظه: 13 سال و 24 روز سن داره

روزگار من و بهادر

کشف جدید

1392/6/6 16:13
نویسنده : سپیده
250 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب وقتی دیدم صدات نمیاد به دنبالت اومدم دیدم بلههههههههههههههه اقا پسر یک کشف جدید کرده که مامانش دیگه اینقدر ظرف نشوره خخخخخخخخ

دقت کنین

بعد میومدی ار خیار میخوردی و دوباره میچسبوندیش روی دیوار اخه بهادر من از دست تو چکار کنم

بهترین راه اینه فقط بخندم و تو هم از این ابتکارت کلی ذوق کنی خنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

عکس فرش
6 شهریور 92 16:27
آیا میخواهید عکس دلبند خود را به فرش تبدیل کنید؟؟؟ چاپ عکس و هر گونه تصاویر روی فرش با کمترین هزینه و کمترین زمان در ابعاد گوناگون.... نحوه سفارش: 1-ارسال تصویر 2-تکمیل فرم درخواست به صورت تلفنی 3-واریز وجه به حساب و اطلاع شماره فیش به شرکت 4-بافت فرش توسط شرکت و تحویل در شهر محل سکونت 09137290912 03614456265
هاله
6 شهریور 92 23:29
عزیزم چجوری این چیزا به ذهنشون میرسه هههههههه


اینقدر من ظرف شستم بچه م دلش سوخت خخخخخخخخخ
هدی مامان مبین
12 شهریور 92 15:57
سپیده خدایی ابتکار خلاقانه ای بود...
خیلی کیف کردم
ببوسش..عزیزممممممم


هههههههههه پسر من نابغه شده
فدات بشم عزیزم