امیربهادرامیربهادر، تا این لحظه: 13 سال و 24 روز سن داره

روزگار من و بهادر

دایره لغات

1392/4/24 18:58
نویسنده : سپیده
203 بازدید
اشتراک گذاری

بهادر عزیزم من خیلی منتظر جمله گفتنت هستم ولی ناگفته نماند که کلماتی برای دل خوشی من میگویی هههههههه

مامان                                            سیکا

بابا شاهد                                       قلقلی

سحر                                             ابی   

س س                             بازی

داییییییییی                                     سرسره

توپ                                             شیر

به                                               بیا

فویا                                    الو

هلو                                           ایار

خرسی                                      ماهیییییییییی   

تو تو                                         حسام 

  ماشین                                     پا

چشم                                       بع بع <مربع>

ثل<مثلث>                               کیه 

چای                                        قند

اشق <قاشق>                         سه/شش/نه/ده

واه واه واه  این هم قطعی از شعر حسنی

           

اینا رو کامل میگی و چند تا کلمه هست که فقط اولشو میگی به خصوص کلمه هایی که تو شعر هستن

کلاغ میگه  تو جواب میدی قارقار

گاو میگه تو جواب میدی ماما

مرغ میگه تو جواب میدی قد قد ا

خروس میگه تو جواب میدی قو قو

هههههههه پس کم هم حرف نمیزنی من اینقدر اذیتت میکنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان بردیا
24 تیر 92 19:17
ماشالا چرا ما لینک نیستیم؟
شادی
29 تیر 92 5:04
هزار ماشالله ...

سپیده ایشالله به زودی برات خودش تنها شعر بخونه


انشاالله
متشکرم عزیزم
سوسن(مامان پرنسس باران)
29 تیر 92 15:52
انشالله سپیده جونم...باران هم فقط جمله های دو کلمه ای میگه عزیزم... اونم تازگیا...ولی من مثل تو نگران نیستم

ببوس مرد کوچولو رو...


فدایت عزیزم
هدی مامان مبین
30 تیر 92 20:36
ای جووونم وقتی گفت قستنطنیه باید سور بدی
الحمدلله....الحمدلله...
ببوسش


هههههههههه حتما اول هم به شما و مبین عزیزم سور میدم
صدف
31 تیر 92 12:31
ای خدا جــــــــــــــــــــــــــونم خداروشکر . همینه دیگه سپیده پس تو چرا انقدر نگرانی قربونت برم ؟
الهی فدای این گل پسر بشم . انقدر نگران نباش سپیده نازنینم یواش یواش


از دعای شما دوستان امیدوارم هر چه زودتر به حرف بیاد متشکرم