امیربهادرامیربهادر، تا این لحظه: 13 سال و 24 روز سن داره

روزگار من و بهادر

بوس صدادار

1392/4/22 15:58
نویسنده : سپیده
269 بازدید
اشتراک گذاری

تا چند وقت پیش وقتی بوسمون میکردی بی صدا بود یا اینکه میگفتی به ولی چند روزی میشود که بوس هات با صدا همراه است تو بوس میکنی دهن من پر از اب میشه وای خدا چقدر این بو سه ها شیرین است

اینقدر به دلم میشینه الانم که دارم مینویسم اب تو دهنم جمع شده خوشمزه

من خودم فدای این پسر مهربان بشم

عزیزمه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

سوسن(مامان پرنسس باران)
29 تیر 92 15:50
سپیده جونم ، نوش جونت این بوسهای خوشمزه


خیلی مزه میده هاااااااااااااااا
هدی مامان مبین
30 تیر 92 20:38
این بوسا رو میگن مااااااچ
عشق میکنی مامان سپیده...نوش جونت


خیلی میچسبه هااااااااا جالب اینجاست بعضی وقت ها اول میبوسه بعد صدای ماچش میاد ههههههههههه
صدف
31 تیر 92 12:28
گوارای وجودت سپیده عزیزم . منم میخوام خووووووووووووو


حتما میام خاله صدف با یک بوس صدادار