امیربهادرامیربهادر، تا این لحظه: 13 سال و 24 روز سن داره

روزگار من و بهادر

سلموني

1392/2/14 16:23
نویسنده : سپیده
256 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح وقتي از خواب پا شدي نگاهي به موهات كردم ديدم خيلي بد تو هم گره خوردن تصميم گرفتم ببرم موهاتو كوتاه كنم ولي بازم دو دل بودم اخه خيلي موي بلند به تو مياد خلاصه لباس هاتو پوشيدمو لوازم كوتاهي موهاتم گذاشتم تو كيفم گفتم حالا تا بيرون ميريم اگه دلم گذاشت ميبرمت سلموني 

زديم بيرون همينطور كه در حال قدم زدن بوديم به مقابل در ارايشگاه رسيديم ديدم خلوته از فرصت استفاده كردم و پسري رو بردم سلمونييييييييييييييييييييي

ولي اين دفعه موهاتو مدل دار كوتاه كردم اين بار كمتر از قبل گريه كردي داري كم كم مردي ميشي

افرين بهادرم

اينم يك پسر دسته گل ماماني

راستي بهادر از اين خونه چادري كه براي تولدت گرفتيم خيلي خوشت مياد

و بازم لبخند زيباي دلنشين هزار تا بوس براي پسر عزيزم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

الهام مامان دیبا
14 اردیبهشت 92 17:46
به به چه پسر آلمانی ای!!!
هنوزم می شه دم موشی کنی براش سپیده..
پسرونه پسرونه شده...بوسش کن.


مرسي الهام عزيزو مهربونم ببوس پرنسستو
الهه مامان گلسا
14 اردیبهشت 92 18:39
ای جوووووونم آقا پسر دسته گل ونااااااااز
بهادر جونی خیلی دوست دارمااااا
عاشق خنده های نازتم که مثل خنده های گلسا فوق العاده ان
سپیده جون ببوس عزیزمو


مرسي الهه عزيزم ببوس دختر گلت رو
مامان آراز
14 اردیبهشت 92 19:00
مبارکه شازده پسر

ایشالا سلمونی دامادیت


فدايت عزيزم
صدف
16 اردیبهشت 92 1:51
به به آقا بودی آقاتر شدی ، عزیز دلم کوتاهی موهات مبارک باشه ، قربون اون خنده های قشنگت برم


فدايت صدف عزيز و مهربانم
هاله
16 اردیبهشت 92 16:52
ماه بودی ماه تر شدی بهادر خان


مرسي عزيزم به ماه ي دختر شما نميرسه ببوسش
مامان ساره
18 اردیبهشت 92 12:25
اي جونم پسر مهربون شيرين با اين لبخنداي نااااااااااز...
نازتر شدي خاله. مباركت باشه.
خونه قشنگتم مبارك


مرسی ساره عزیز و مهربانم ببوس پسر گلت رو
الیسا
27 اردیبهشت 92 15:10
مبارک هاااااااااا ... انشالله دامادیت .


فدایت قند تو دلم اب میشه اسم دومادیش میاد ههههههههههههه
فیروزه
30 اردیبهشت 92 23:01
سلام م از نی نی سایت هستم شما دنبال کلاس اموزشی کیف در مشهد بودین؟ من در نی نی سایت و سایتم میتونید تماس بگیرید شماره هست
ملیحه مامان پریا
9 تیر 92 17:19
به به عجب گل پسری
انشالا سلمونی دامادی بری عزیزم


هههههههههه خیلی با حاله سلمونی دامادی
متشکرم