امیربهادرامیربهادر، تا این لحظه: 13 سال و 24 روز سن داره

روزگار من و بهادر

تولد دو سالگی

1392/2/7 16:56
نویسنده : سپیده
651 بازدید
اشتراک گذاری

امروز خورشید درخشان تر است

اسمان ابی تر

نسیم زندگی را به پرواز می کشد

و پرنده اواز جدید می سراید

امروز بهاری دیگر است

در روز تولد مهربان ترین پسر

میلاد کسی که چشمانم با حضورش بارانی است

امروز را شادتر خواهم بود

و دلم را به میهمانی اسمان خواهم برد

جشنی برای میلادت بر پا خواهم کرد

تمامی گلها و سبزه ها در میهمانی ما خواهند بود

ای مهربان ترین پسر

روزهای زندگی هر روز گوارا باد

تولدت مبارک

دو سال است که گرمی وجودت بهترین لذت دنیا که همان مادر بودن است را به من داده برایت بهترین ها رو ارزومندم

و جشن کوچکی برپا کردیم  برای یاداوری بهترین روز دنیا 5 اردیبهشت دومین سالگرد زمینی شدنت فرشته ام

عکسها در ادامه مطلب

امسال تصمیم گرفتیم که جشن تولدت را در باغ بابا بزرگی بگیریم که همه چیز بسیار خوب و عالی بود و به همگی مخصوصا شما گل پسر خوش گذشت

  دست دایی مجید درد نکنه واقعا کیک خوشمزه ایی بود

اینم کسری عزیزم پسر خاله مهربان و دوست داشتنی

اینم از دیس جوجه کباب که وقتی یادم افتاد ازش عکس بگیرم خالی شده بود هههههههه

 گل پسر مامان که هر اندازه بگم دوستش دارم کم گفتم

تو بی نظیری برای من و زیبا ترین لبخندها همیشه روی لبهای توست

 و از همه مهمتر کلی کادو تولد گرفتی دست همگی درد نکنه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

شادی
7 اردیبهشت 92 16:53
مبارک باشه 2 ساله شدنت گل بهاری .

سپیده جان ، انشالله جشن تولد 20 سالگیش رو بگیری


مرسی شادی عزیزم ببوس گل همیشه بهارمو
الهه مامان گلسا
7 اردیبهشت 92 17:05
ای جوووووووووووونم خوشگل پسر
تولدت مبارک
قربون اون خنده های خوشگل و صورت ماهت برم من
بووووووووووووووووووووس


مرسی الهه مهربان ببوس دختر گلت رو
الهام مامان دیبا
7 اردیبهشت 92 17:07

گل پسر قند عسل...تولدت مبارک بهادر کوچولوی خندان...
همیشه کنار مامانت و برای مامانت خندان باشی..
(بابای من به دیبا می گه دیبا خندان)..بوس بوس برای بهادر و مامانش


روی ماه دیبا خندان رو میبوسم مرسی الهام جان
صدف
8 اردیبهشت 92 15:10
تولدت مبارک گل پسر خنده رو ، انشالا همیشه گل خنده روی لبهاتون باشه سپیده عزیزم . خسته نباشی مامان مهربون


مرسی صدف عزیزم ببوس پسر گل خوشتیپت رو
سوسن(مامان پرنسس باران)
8 اردیبهشت 92 23:42
2 ساله شدنت مبارک خوشگل پسر..

انشالله زیر سایه ی بابا و مامان مهربونت دوماد بشی

خنده هاتم که مثل همیشه دل میبره.


مرسی عزیزم ببوس دختر گلت رو
هدی مامان مبین
10 اردیبهشت 92 16:47
آقا کوچولو....
بهشتی ترین گل ناز اردیبهشت..تولدت مبارک
چه زود دوساله شدی...مرد شدی...
دست مامانی درد نکنه...ایشالا صد سال زیر سایه ی مامان و بابا سالم و شاد زندگی کنی..
دوسالگی ات مبارک دوستت دارم یه دنیا ...قربون خنده هات


مرسی هدی عزیز و مهربانم نو همیشه به من و پسرم لطف داری دوستت دارم
هاله
10 اردیبهشت 92 17:13
تولدت مبارک بهادر جون ایشالا کنار مامان مهربونت 122 ساله بشی


مرسی عزیزم دوستتون دارم ببوس دختر نازت رو
مامان آراز
14 اردیبهشت 92 19:03
2سالگیت مبارک گل پسر


مرسي عزيزم ببوس اراز خان منو
مامان ساره
18 اردیبهشت 92 12:27
2 سالگيت مبارك قند عسل... ايشالا 120 ساله بشي...
مرسي مامان جون واسه همه مهربونيات...


فدایت عزیزم
الیسا
27 اردیبهشت 92 15:09
هزاران باااار تولدت را تبریک می گم .... انشاالله تولد صد و بیست سالگی ات .

الهی که روزهای زندگیت درخشش شادی ها باشه .

میبوسمت .


مرسی الیسای عزیز و مهربانم
مامان آراز
20 خرداد 92 18:18
عزیزم فک کنم جای نظر رو جابهجا نوشتم

به هر حال تولدت مبارک


مرسی ببوس پسر گلت رو
fatemeh
25 خرداد 92 20:54
بهادر خوشگلم مرد کو چولوی گل تولدت مبارک بهادر خانم الهی صد ساله شی نه صد و بیست ساله شی نه صد و بیست سال کم همیشه زنده باشی گلم دوست دارم بوس بوس


مرسی عزیزم
ملیحه مامان پریا
9 تیر 92 17:20
دو سالگیت مبارک باشه بهادر عزیزم


مرسی عزیزم