امیربهادرامیربهادر، تا این لحظه: 13 سال و 11 روز سن داره

روزگار من و بهادر

تولد 3 سالگی و سفر به مشهد

1393/2/9 16:38
نویسنده : سپیده
622 بازدید
اشتراک گذاری

از زمان سال تحویل که چشمم به حرم امام رضا افتاد و دلم لرزید نذر کردم که روز تولدت مشهد در کنار حرم اقا باشم و بهترین هدیه تولد رو از امام رضا بگیریم

بالاخره روز 2 اردیبهشت طلبیده شدیم و سوار بر قطار راهی مشهد شدیم هم من و هم بابا شاهد دلمون پر پر میکرد تا اینکه صبح  ساعت 7 رسیدیم اول برای استراحت به هتل رفتیم ولی مگه دلمون طاقت میورد که استراحت کنیم سریع لباس هامونو عوض کردیم رفتیم به سمت حرم در راه وقتی نگاهم به  گنبد طلایی افتاد همون لحظه برای همه بچه ها برای همه مامان های منتظر دعا کردم برای شادی دلشون

همین طور که نزدیک تر میشدم از خود بی خود میشدم اشک خوشحالی بود صورتم رو خیس کرده بود نگاهی به بابا شاهد انداختم همون حال رو در اونم میدیدم

برایت بسیار دعا کردم که عاقبت بخیر بشی

روز اول با خودم بردمت داخل ولی اینقدر شلوغ بود نشد ببرمت از نزدیک زیارت کنی ولی روز دوم عمو شکیب هم از تهران رسید و بعد وقتی چهار نفری میرفتیم زیارت تو رو با خودشون به قسمت مردونه میبردن و اونجا خلوت بود حسابی از نزدیک زیارت کردی روز تولدتم هم مهمان اقا شدیم و غذای حضرت خوردیم که هر چی از خوشمزه گی این غذا بگم کم گفتم 3 ساله شدنت مبارک فرشته بی نظیرم 

و در روز اخر هم یک قرار نی نی سایتی با دوستای عزیز مشهدی داشتیم که حسابی شرمندمون کردن و خیلی خوش گذشت از تک تک شون تشکر میکنم و روی ماه فرشته هاشونو میبوسم

و روز اخر رسید روز وداع اول صبح بابا شاهد با عمو شکیب به زیارت رفتن چون تو خواب بودی من نتونستم برم وقتی اونا برگشتن من تنهایی رفتم حرم دل نمیومد خداحافظی کنم ولی از اقا بابت دعوتشون و پذیرایشون و همه شادی ها و خوشی های  این سفر تشکر کنم

و ارزو کردم روزی برسد که تو یکی از خدمتگزارهای امام رضا باشی

ای ضامن اهو ای شمس الشموس پسرم رو به تو سپردم ....

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

ساجده
15 اردیبهشت 93 9:26
زیارتتون قبول منم خیلی دلم میخواد برم مشهد تولدتم مبارک بهادرجان امیدوارم همیشه شادو سالم باشی
سپیده
پاسخ
انشالله با پرنسس گلت قسمت میشه میری فدات بشم
مونایی
22 اردیبهشت 93 14:45
سپیده ی عزیزم... از خدا می خوام که حاجت دلت رو بگیری، امید به خود مهربانش.
سپیده
پاسخ
مرسی مونا عزیزم نا امید نشدم همیشه پشتیبانیش رو حس میکنم
هدی مامان مبین
24 اردیبهشت 93 3:35
تولدت هزار بار مبارک مشهدی بهادر عزیزم...ایشالا همیشه خنده های بی نظیرت روی لبای قشنگ باشه...تنت سلامت...میبوسمت پسرآرامش
سپیده
پاسخ
فدات بشم بهترینی واسه من
مامان زهرا
25 اردیبهشت 93 14:14
عزیزممممممم تولدت مبارک دیگه داری مردی میشی واسه خودت هزار ماشالا سپیده جون زیارت قبول گلم
سپیده
پاسخ
مرسی عزیزم ببوس دختر گلت رو