امیربهادرامیربهادر، تا این لحظه: 13 سال و 24 روز سن داره

روزگار من و بهادر

35 ماهگی

1393/1/7 18:32
نویسنده : سپیده
708 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه بهادر خان 35 ماهگیتون مبارک کم کم دیگه داری 3 ساله میشی قدیمییها میگفتن وقتی یک بچه سه ساله میشه اولی مادر میتونه یک نفس راحت بکشه امیدوارم برای منم همینطور باشه

دو هفته میشه که به خاطر تعطیلیهای عید نوروز کلیه کلاس ها تعطیله و میبینم که خدا رو شکر پسر خوب تری شدی  اخه این دو هفته استراحت کردی و همش به مهمونی بودی و کلی با من همکاری کردی

دستت درد نکنه گل پسرم

فدای اون قهقه  خندیدنات بشم

 

 

بهادر تو عاشق رنگ زردی برای همین تصمیم گرفتم امسال برات یک بلوز رنگ زرد بخرم خیلی این رنگ بهت میاد افرین به این سلیقه ات

وقتی این بلوز رو پوشیدی بوس بارونت کردم الهی فدات بشم هزار ماشالله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

الهام، مامان دیبا
9 فروردین 93 17:16
بهادر خااان..ببین مامان سپیده چه کیفی میکنه وقتی براش میخندی!.. حالا ببین اگه بشینی یه دل سیر گپ بزنی....چه میکنه برات.... آفرین به پسرک مهربون و خوش اخلاق
سپیده
پاسخ
مرسی الهام عزیز اینقدر انتظار اون روز رو میکشم تا یک روز بیاد
هدي مامان مبين
11 فروردین 93 10:48
اييييي جوووونم اينقد دلم ميخواد ببينم به چي ميخندي قربونت برم فرشته هميشه بخندي اونم از ته دل
سپیده
پاسخ
هههههه معلومه دیگه داره به من میخنده
هدي مامان مبين
11 فروردین 93 10:54
خيلييييي دوتا عکس اخرت رو دوس دارم عزيزم
سپیده
پاسخ
فدات بشم عزیز شما همیشه به پسر من لطف داری