امیربهادرامیربهادر، تا این لحظه: 13 سال و 24 روز سن داره

روزگار من و بهادر

نوروز 93

1393/1/7 17:49
نویسنده : سپیده
695 بازدید
اشتراک گذاری

4 سال میشه وقتی سر سفره هفت سین مینشینیم یک فرشته من و بابا شاهد رو همراهی میکنه یک فرشته که همه زندگی منه یک فرشته که بهترین هدیه خداوند به من و بابا شاهد

امسال زمان تحویل سال ساعت 20 و 27 دقیقه و 7 ثانیه بود و سال اسب

و تو نیم ساعت به تحویل سال خواب رفتی گفتم بیدارت نکنم ولی لباسهایت رو عوض کردم  چند دقیقه به تحویل سال بیدار شدی و بد اخلاق طوری که نفهمیدیم کی سال تحویل شد ناراحت

ولی موقعی که خواب بودی وقت داشتم و در ارامش برایت دعا کردم  .

وقتی که تلویزیون حرم امام رضا رو موقع تحویل سال نشون میداد یک حس عجیبی دلگرمم کرد و اشک شادی صورتمو خیس کرد

انشالله امسال اگه اقا بطلبه با هم میریم مشهد

امیدوارم سال 93 برایت سالی پر از شادی و موفقیت باشه 

خداوندا خودت پشت و پناهش باش

و بعد سفره به میز نهار خوری انتقال یافت تا از دست تو در امان باشه چشمک

و در ادامه مطلب عکس های گل پسر بهاری 

 

 

 

بهادر لبخندت  بهار رو زیبا تر میکند پس همیشه بخند

ماشالله لا حول و.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

الهام، مامان دیبا
9 فروردین 93 17:11
جیگر اون کاکل موهات، بهادر خااااان! ایشالا که امسال بهتر از سالهای پیش باشی و دل مامان سپیده هم شاد و شادتر.
سپیده
پاسخ
فدات بشم عزیزم ببوس پری دریایی رو
هدي مامان مبين
11 فروردین 93 10:51
سالت مبارک بهترين سال رو داشته باشيد کنار مامان سپيده و بابا شاهد...هرروز شاهد پيشرفتات باشن ايشالاسفره ي روي ميز نهارخوري هم خيلي قشنگتر شده
سپیده
پاسخ
مرسی عزیزم و همچنین سال خوبی را برای شما ارزومندم
ساجده
19 فروردین 93 16:59
سال نو مبارک عزیزمممممممممم ایشالا همیشه در کنار مامان و بابا صحیح وسالم باشی چه سفره هفت سین قشنگی
سپیده
پاسخ
مرسی دوست عزیزم ببوس دختر گلت رو