امیربهادرامیربهادر، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره

روزگار من و بهادر

پاییز

1392/9/7 16:18
نویسنده : سپیده
312 بازدید
اشتراک گذاری

هر فصل سال برای خودش زیبایی وعطر و بوی خاص خودش رو داره ولی من عاشق پاییزم عاشق بوی بارون عاشق صدای خش خش برگها

در باران راه رفتن زیباست میدونم که تو هم دوست داری

جمعه به سیرچ رفتیم و هوا همون هوا بود هر دو لذت بردیم

 پاییز با وجود تو برای من عطر و بوی دیگری داشت.

 بهادرخنده  روی من

 

 موقع برگشتن از سیرچ برف عجیبی میبارید و مه تمام جاده رو گرفته بود ترسناک بود ولی روز خوبی بود و حسابی به من و پسر گلی خوش گذشت

مامان شهین و بابا محمد دستتون درد نکنه قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

هدی مامان مبین
9 آذر 92 22:48
جوووونم قد و بالاشو ببین ایشالا پاییز هزار رنگ رو کنار عشقت قدم بزنی بهادر
سپیده
پاسخ
هههههههه قند تو دلم اب شد مرسی عزیزم
هدی مامان مبین
9 آذر 92 22:50
سپیده....چقدر مهربونی مامان خانومی ایشالا به آرزوهات برسی...بهادرت سلامت
سپیده
پاسخ
مرسی گلم ببوس مبین عزیزمو