امیربهادرامیربهادر، تا این لحظه: 13 سال و 24 روز سن داره

روزگار من و بهادر

26 ماهگی

1392/4/5 17:37
نویسنده : سپیده
199 بازدید
اشتراک گذاری

بهادر مهربانم 26 ماهگیت مبارک قلب

همینطور که روزها وماه ها تند تند میگذرد شخصیت مرد کوچک منم شکل میگیرد

پسری هستی بسیار مهربان و اروم  و قانع و چی از این بهتر و خداوند را هزار مرتبه شکر میگویم بابت چنین دسته گلی

از امروز به علت مرد شدنت شروع کردم که از پوشک بگیرمت که واقعا خیلی خوب با مننیشخند همراهی کردی عزیزم امیدوارم که موفق بشیم



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

صدف
7 تیر 92 1:03
سپیده ختنه کردی گل پسری رو ؟؟؟؟ الهی فداش بشم . مبارک باشه عزیز دلم مبارک باشه


نه هنوز ختنه نشده اخه دکتر گفته باید به بزرگی ختنه ا اش کنم
مرسی صدف جونم
هاله
7 تیر 92 14:01
خدا رو شکر برای این پسر آقا و مهربون


مرسی عزیزم فدای دختر گلت بشم
سوسن(مامان پرنسس باران)
8 تیر 92 1:19
امیدوارم پروژه اتون با موفقیت پیش بره.





مرسی عزیزم
هدی مامان مبین
13 تیر 92 17:32
26 ماهگیت مبارک..ایشالا این ماه پر از موفقیت باشه...و مامان رو تند تند به ارزوش برسونی..
پروژه هم مطمئنا به خوبی پیش میره


مرسی گلم الهی امین
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
9 مرداد 92 6:35
سلام یه خواهش دارم میشه بیای به سایتم و بادیدن عکس نی نی شکموی من بهش رای بدی فقط کافیه کد 199 رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنی ممنونت میشم اگه بتونی این کارو برام بکنی و بهم خبر بده تا هم ازت تشکر کنم و هم تعداد رای ها رو داشته باشم اگه تونستی با چند تا سیم کارت بفرستی که خیلی بهتر اگه کاری داشتی منم در خدمتم دوست خوبم فقط بدونتو این شبهای عزیز با این کارت دلمو شاد میکنی