امیربهادرامیربهادر، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره

روزگار من و بهادر

20 ماهگی و نماز

1391/10/5 15:33
نویسنده : سپیده
165 بازدید
اشتراک گذاری

الا به ذکرالله تطمئن القلوب

امروز ظهر دیدم دستگیره ای رو که من با اون قابلمه داغ را از روی گاز برمیدارمو برداشتی با خودت بردی من و

بابا شاهد خیلی کنجکاو شدیم که بفهمیم این دستگیره رو برای چی برداشتی وبا خودت بردی 

در این لحظه با صحنه ای روبرو شدم  که دلم گرم شد و وجودم ارام گرفت

بله مرد کوچک من از دستگیره به جای جانماز استفاده کرده بود و بر روی ان مثل یک فرشته سجده کرده بود

لحظه ی زیباییه

بهادر عزیز من خداوند همیشه پشت و پناهت

20ماهگیت مبارک ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان آراز
7 دی 91 16:01
الهی عزیزم

20 ماهگیت مباااااااااااااارک


مرسی زاهده جان
هدی مامان مبین
10 دی 91 18:30
تو خودت بیستی...با این نماز کاملترینی....عزیز و پاک کوچولو


مرسی هدی جان ببوس مبین عزیزمو
صدف
12 دی 91 11:11
الــــــــــــــــــــــــــــــــــــــهی ، خدایا خودت این فرشتت رو محافظت کن . عزیزِ دلم ترو خدا منو و آراد رو هم دعا کن . الهی قربونت برم گل پسری


خیلی عزیزی صدف جون انشالله اراد عزیزم همیشه به هر چی که میخواد برسه الهی امین